20 februari 2014

Torsdagens


Här har ni dagens jag. Eller nja, sådär såg jag faktiskt inte ut i jobbet, om jag ska vara helt ärlig. Hade nåt helt annat på mig. Men det är så skönt att krypa upp i soffan med mysbyxor och en skön, lös tröja när man kommer hem efter en stökig dag på jobbet. Läsa lite bloggar, bläddra en stund på Facebook och sen värma lite av gårdagens goda käk. Nu ska jag packa gymväskan och traska iväg uppför backen första gången denhär veckan. Tänkte vara klyftig och träna före MI-kursen på gymmet (19-20:30), för det blir så tröttsamt och sent att göra det efteråt.. Vem vill komma hem från gymmet klockan tio på kvällen, liksom?
Igårkväll började vi kolla filmen The Wolf of Wall Street. Har halva kvar och är så excited! Hat-kärlek, verkligen. Har ni inte sett den så kan jag, efter 1h 50 minuter in i filmen, åtminstone rekommendera! Och ja, that's about it för denhär dagen.
Ett steg i taget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar