12 februari 2014

110214

Ska jag vara helt ärlig har jag fortfarande inte fattat att det är 2014. Jag menar - 2014, var kom det ifrån!? Nyligen var det ju millennieskifte... Sådär på tal om 2014 och millennieskifte så trodde jag faktiskt år 2000 att jag vid 23 års ålder skulle vara förlovad, gift, hålla på och bygga hus och ha fått mitt första barn. Hur tycker jag att det går då med min masterplan? Ja, inte sådär värst bra... Ingen panik här inte, men åtminstone nån av sakerna kunde ju gärna få börja hända här inom en snar framtid. Så jag inte stampar på samma ställe ännu när jag är 32! Det skulle vara förskräckligt.

Älskar det faktum att jag fått återgå till någotsånär vanliga rutiner igen. Gym ikväll, jag och fem grabbar.. Var håller alla gymtjejer hus!? Ja inte på Gnistan i alla fall. Skönt var det med ett träningspass och roligt när jag får öka på vikterna varje gång! Jag borde förresten filma dendär sista övningen, enbensknäböj med hantlar. Hat- älskar den. Så. Jävla. Tungt. Ni vet inte! Såhär snyggt ser det i alla fall inte ut när jag gör det... Kör förresten 12 reps och 3 serier och har för tillfället 5kg:s hantlar i båda händerna. Byter upp mig en kilo varje gång jag går på gymmet så tack och lov att programmet snart är slut! Vill inte se den dagen jag kör 4 serier (var 4:e gång) och ska ha 8kg:s hantlar.. Fiffaan. Benen skakar vid tanken. Men jäkla bra för rumpan och benen, ni ska absolut testa!

Annars har jag väl inte mycket att berätta denna onsdagkväll. Jobbat och förberett inför morgondagens ZBH-party. Fick förresten lite bortfall bland gästerna, så har du inget bättre för dig är du hjärtligt välkommen hit 18:30! Bjuder på nåt gott och så får vi drägla över snygga inredningsgrejer. Här kan ni kolla utbudet. Vet inte hur jag ska lyckas hålla fingrarna i styr... Men kanske det går på nåt vis!

Next: Sängen!
(och nä, jag är inte vindögd, det är bara svårt att se själva kameran på datorn, tittar alltid in i "blixten"...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar