4 februari 2014

Nej, tack!

Just nu går jag på nålar. Fick veta i morse att en av våra kids är hemma med magafari. Före mellanmål började Katarina prata om att hon kände sig lite konstig. Själv slutade jag (elär ja, Heidi och jag) halv fyra och när jag kom hem och fixade mat började även jag känna mig lite konstig i magen. Fixade köttsoppa mexican-style idag och är nu mätt i magen. Eller mår jag illa? Eller är jag hungrig? Ja, det är frågan. Ska hoppas att jag bara inbillar mig, och att all dendär vitlöken jag tryckte ner i soppan hjälper att boosta immunförsvaret... För om jag blir sjuk ännu innan helgen så dör jag hellre än att plåga mig igenom en premiär med - sori nu - sprutande öppningar. Hyi vittu! På tal om revyn så ska Kalle och jag småningom traska/bila uppför lokalbacken. Heidi skickar jag iväg på zumba till Pensala så länge. Och sen var ännu en till dag förbi. Om dethär året fortsätter i samma takt som hittills så är det julafton igen på nolltid. Just sayin'.

Och nää-ä, fiffaan om jag får magafari!

2 kommentarer:

  1. Drick whiskey!! He jåort jag i kvällf fö jag å ligger i riskzonen fö ti drabbas.

    SvaraRadera
    Svar
    1. men he e jo så jävla äcklit :( ja litar på mitt goda immunfösvar no bara... å lägger vitlök i matin å äter myki c-vitamin!

      Radera