3 december 2016

Lördag

Igår kväll fördrev jag tid med att gymma, tvätta, diska, duscha och baka. När allt det var slut pustade jag ut på soffan med en cider, en skål chips och några avsnitt Big Bang Theory. Idag sov jag tills jag kände mig utvilad. Vid elvatiden var det... Låg ännu kvar i sängen en stund innan jag steg upp för att göra frukost åt mig. Bestämde promenaddejt med Louise tills eftermiddagen. Gick till apoteket och hoppade sen i bilen för att hälsa på svärisarna en sväng. De fick en paj och så satt vi och pratade en stund.

När jag åkte iväg var klockan redan så mycket att promenaden inte längre skulle bli ett skönt träningspass, utan snarare ett stressmoment. Så vi ombokade till imorgon i stället. Nu fick jag alltså en liten liten lucka i min "sköna lediga dag utan måsten" (hahaha, sällan det blir så här för mig!). Ska strax hoppa i duschen och göra mig i ordning, i kväll ska jag nämligen ut på ett hemligt uppdrag och fira en kompis. Om en timme ska jag sitta i bilen och vara på väg längs Riksåttan, så får väl så lov att sätta lite fart på nu. Hoppas ni får en trevlig lördag kväll!

 Hjärta dunderfrukost. Fortfarande mätt i magen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar