12 december 2016

12/12/16

Nå hej påå edar! Hoppas ni haft en trevlig månda so far. Själv är jag som vanligt inte hemma många minuter inne i veckorna. Denna dag eller denna vecka är inget undantag.. Idag till exempel har jag nyligen kommit hem från jobbet. Har hunnit packa in den (för tillfället i alla fall) sista julklappen, tidsinställa dagens julkalenderlucka samt packa träningsväskan. Nu ska jag slänga i mig en banan och sen bila iväg till Bennäs. Där blir det marttamööti med Josse innan jag styr kosan vidare mot Jeppis för veckans överlägset roligaste träningspass - zumba på Studio Z. När jag kommer hem därifrån är det bara att sleva i sig lite kvällsmål, duscha, och söka sig till sängs. Och så börjar rumban om imorgon...

Imorgon har jag öppningsskift. Osäkert om jag ska gå på gym eller tillverka julkort när jag kommer hem från jobbet. Sen kommunens julmiddag på Norrvalla klockan 17:30, och så var den dagen slut. På onsdag har jag stängningsskift, alltså är jag hemma först klockan fem. Och sen har vi julfest på kvällen. Tack och lov så har jag inget program inplanerat på kvällarna resten av veckan, så det tar jag som det kommer. Men måste erkänna att jag börjar bli lite trött på det här rännandet hit och dit på kvällarna... Alltför sällan jag kan säga att jag har öppet schema in i veckorna. And it sucks! Har t.ex. fått bortprioritera träningen och kompishäng väldigt många gånger i höst.

Men men, sådee ere jär i livi ibland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar