11 oktober 2015

När man glömmer att man kör "en bild i timmen"

... Ja då går det såhär:

 Klockan 11. Saturday mornin', jumped out of bed.
 11:30-12. Morgonsmoothie och inredningstidning. 
 Klockan 13 bakade jag hamburgerbröd.
... men de var klara först vid 16.
 Under tiden prissatte jag loppisgrejer (15-16).
 Vid 17-tiden blev det mat, baconinlindad grisinnerfilé med mustapekka, samt klyftpotatis och bearnaisesås. Gött!
Efter maten fick jag för mig att stryka och sätta upp "höstgardiner" i kontoret (strök ännu 18:10 och skjutsen skulle komma 18:25...)
 Kvällens i-landsproblem ännu vid 18-tiden: WTF AM I WEARING?! Om jag ändå vetat att det fanns en klädkod för kvällen... Då skulle jag nog INTE ha satt på mig lösa svarta byxor, paljettkrage, stickatröja, och bruna sneakers.

 Det var min lördag det. Bilder från kvällens fest får ni imorgon. Hejtå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar