4 september 2015

September photoshoot

Igår var jag och Maria, som ni kanske förstod, ute på en photoshoot här i Årvas. Hade pratat om det en längre tid redan, och nu äntligen blev det av. Och vilken härlig afton vi valde sen! Två timmar bara flög iväg, och plötsligt hade vi fotograferat på flera olika ställen. Trots att jag hade samma outfit hela tiden (böt bara skor en gång) blev bilderna så himla annorlunda. Vi testade flera olika miljöer, och använde lite rekvisita ibland. Är sjukt nöjd med slutresultatet måste jag säga! 530+ bilder fick jag uppladdat på Dropbox sent igårkväll, och efter att nu ha gått igenom dem ganska ordentligt är jag ändå bara ner i runt 200. Alltså kan ni gissa att det blir en hel del "egopics" här på bloggen i höst... Får säga tusen tack åt Maria för bilderna! Vilken tur att det finns en i vårt kompisgäng som gärna fotograferar och en annan som ställer upp som modell - we make a great team <3

Här kommer några av mina favoriter:
(helt oredigerade, endast förminskade)

Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar