17 september 2015

Minutschemat


Häjhäj! Här har ni en slagen hjältinna. Min torsdag har nämligen gått enligt minutschema... Har kämpat mot klockslaget :58 hela dagen. Först höll jag på att bli lite försenad till jobbet, så jag parkerade bilen 8:58. Jobbade således mellan 9 och 16:45, fjärde dagen denna vecka. Slängde som hastigast i mig lite uppvärmd spaghetti och morosås som jag lyckligtvis släpat med mig, och åkte sen i ilfart iväg till Seiplax. Parkerade utanför Annikas massagehörna 16:58. Det blev en skön 45 minuters massage, mycket välbehövligt! Konstaterade att jag nog knappast varit på en klassisk massage på tio år... Sen raka spåret till Centrumskolan, där jag skulle på förstahjälpkurs mellan sex och nio. 17:58 stegade jag in genom dörren. Och hemma var jag igen 20:58, efter ganska exakt tolv timmar på språng! 

Nu har vi kollat Idol och ätit varsin bit av gårdagens bästa REKO-köp, Maxmo hembageris chokladtårta. Dödligt gott... Känner mig riktigt mörbultad efter massagen, och är överlag också trött efter denna dag. Till min stora förskräckelse insåg jag nyss att laddningsuttaget på datorn gått sönder, så nu ska vi se om jag hamnar att mobilblogga ett tag.. Hatar verkligen det! Hann inte ens skriva klart detta inlägg innan datorn slocknade. Så om det ser lite konstigt ut vet ni varför! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar