18 maj 2014

Kommande vecka

Tänkte bara informera er om att det troligen blir lite tyst här på bloggen kommande vecka. Har nämligen massor pågång! Imorgon, måndag, jobbar jag 6:30-13:30. Ett varv på gym, och så har vi revyträff/övning vid lokalen klockan 18. Tisdag 8-15 på jobb, på kvällen blir det Soramöte i Jepo 18:30, och sen veckans tisdagstur på spånbanan. På onsdag blir det dagis 8:30-15:30, sen Nykaabi för att åka iväg till Lahnakoski med mamma och hämta hem lite sommarblommor. Blir det inte alltför sent/hinner jag före tänkte jag ta ut Elli på en kort tur också. På torsdag jobbar jag igen 8:30-15:30 och sen har vi vårfest på kvällen. Med bra tur kanske jag hinner torka damm och städa köket mellan varven också, så får Kalle dammsuga medan jag är ute på vift. Natten till fredag, klockan 01:30, åker vi iväg från Årvasgården mot Åbo och tar båten över till Åland. Hem kommer vi igen natten till måndag, runt 1 på natten. På jobb igen måndag 0900... Så en hel helg med revygänget på härliga Åland! Vi ska spela upp vår revy på lördagkväll, annars är väl programmet rätt fritt. Så nu vet ni vad som händer i mitt liv vecka 21. Hohho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar