6 maj 2014

Freeze! goes the Space Police

Min sambo funkar så att när han hittar en bra låt så spelar han den om och om och om och om igen tills den är helt sönderrepeatad och slutspelad. Och det slutar alltid på samma sätt. Först har jag leidon, orkar inte riktigt bry mig vad det är han hittat för ny favorit denhär gången. Sen lyssnar jag lite. Och ungefär där vid femtionde gången jag hör så sjunger jag med för fulla muggar. Och plötsligt finner jag mig själv med att Youtuba låten även när han inte är hemma. Tänkte dela med mig av min plåga, varsågoda, veckans repeat i Heikkiläs-Heikius-residensen: https://www.youtube.com/watch?v=-FmAUwojQcE

Annars inget särskilt pågång idag. Jobbat. Cyklat hem i det härliga, men lite kalla vårvädret. Läst bloggar. Värmt upp gårdagens laxsoppa. Veckohandlat. Och nu ska jag hoppa i nya kläder och så hämtar svärisarna upp mig för det allra första riktiga Soramötet vid banan i Måtas. Bara en månad kvar nu! Och mycket att ställa i ordning inför tävlingen.. Håhå, ibland funderar jag varför jag slänger mig framstupa in i sånahär ansvarsuppgifter. Beroende på hur sent jag kommer hem ska väl jag och sambon(!!!) ut på en springtur innan läggdags. He sko no va naa he!

Just nu saknar jag mitt bruna sommarskinn extra mycket! SNAAART.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar