29 maj 2014

Den lediga torsdagen

Min dag har i stora drag bestått av kexbakning hemma i Jutas, en Elli-tur i sällskap av Katrina och Dollar-Hanna, dusch och sen snabba ryck hem till Årvas, klädbyte och fejsfix och så vidare till Vörå. Firat Linns hälsovårdarexamen med kaffe och tårta, skickat iväg sambon till Vasa på övning (under festen) och senare bilat hem själv också. Tänkte där en stund att jag skulle vara hurtig och släpa mig iväg på en springtur, men tack och lov så regnar det! Orkar faktiskt inte just nu. Ett inlägg om det senare också. Så nu ska jag bara sitta och njuta av tystnaden och ensamheten. Göra en toast åt mig. Ladda ner en skräckis och kolla så länge det är ljust. Sen ska jag ignorera att det är jobbdag från 7:45 imorgon, och smörgåstårtsrumba på kvällen. Håhhå, bisi lajff.

137 Limedrömmar på agendan idag! Kanske snart dags för nåt recept här på bloggen igen? Börjar vara en stund sen...
Nå ja tyckt no e så nalite råolit ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar