31 oktober 2013

Tupperware-thursday

Nåja, nu börjar jag äntligen ha lite mer tid över för bloggen! Kanske...
Dagen har gått åt till jobb, föräldrasamtal, ställa i ordning inför kvällen, och så Tupperware-party för hela slanten. Och då menar jag bokstavligen... Första gången jag ordnade, ja egentligen första gången jag var på ett party också. Nilla demonstrerade och jag och mina sex gäster shoppade. Blev nog en hel del jag beställde hem åt mig, sånt som jag saknar i köket. Det är ju ganska dyrt, men vet att jag kommer att ha nytta av dem i många år framöver. Så sparar väl nog in på det i slutändan! Fick också försäljning på ca 700€, och för det får jag en superfin värdinnegåva, en Tupperware UltraPro 5,7 liter (värd 169€!). Wow alltså! Bokade också in en ny demonstration, så får se hur många slantar jag använder då...
Plockat undan och nu sitter jag bara i soffan och myser med gubben en stund. Ska försöka sätta in första Tallinn-bilderna ikväll också, så kanske resten kommer imorgon. Om jag hinner... Det blir nämligen couples-night med Sara & Adde, Cila & Vincent samt Madde & Rico. Amarillo på käk och sen Cinemabowling efter det. En toppen fredag att se framemot, med andra ord!

 Dagens Tupperware-gåvor: En liten "ferrariröd" vispskål, 2 små burkar, en locköppnare, en pincett och en äggseparerare. Vispskålen fick jag som värdinnegåva, de små burkarna som överraskning och de tre sistnämnda fick jag välja för att jag hade med mig tre vänners beställningar.
 Tossa hade med sig en present åt mig också, ett fint kylskåpshjärta!
Hade gjort världens godaste laxcheesecake. Ni borde verkligen prova den om ni inte redan gjort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar