16 oktober 2013

16102013

Idag hände detta:
Väckning 7:15, frukost, morgonfix och sen trampade jag iväg till dagis tills klockan åtta. Lite lugnare dag idag fast vi hade åtta barn på plats. Trampade hemåt igen klockan tre och bänkade mig på soffan med datorn i famnen.
Min lunch bestod av:
Vi fick supersmarrig kycklingsås med ris, potatissallad och riven morot. Ikväll blir det maletköttsoppa igen.
Inatt drömde jag:
Alltså jag försöker så hårt att komma ihåg, men det går inte! Knappast nåt intressant, dock. Brukar ha mystiska drömmar som inte hänger ihop.
Dagens outfit består av:
Pippikofta (köpt via FB-loppis), gräddvit topp med spets i ryggen (Kroatien), mörka Dr Denim-jeggins.
Denhär hösten har jag lärt mig något nytt:
Att räfsa löv är INTE kul när man är illa tvungen.
Nästa fest jag ska gå på är:
Fast jag sa i söndags att jag aldrig ska dricka mer så ska jag faktiskt ut på lördag igen... Då blir det tortillakväll hemma hos Hanna och så utgång med barnträdgårdslärar-tjejerna. Woopwoop!
Just nu är jag SÅ irriterad på:
Att vi inte har nån fungerande ventilation i dethär huset. Trodde jag slapp dammet när jag flyttade från Jeppis men här är det ännuvärre... Städade hela hushållet i fredags och nu bor det redan dammråttor under sängen och byrån är täckt med ett lager damm. Blä! Är också irriterad på vårt kontor som aldrig blir färdigt så jag får mina papper på ETT ställe.
Dethär är min favoritlåt just nu:
Vet inte riktigt varför, men repeatar denhär hela tiden. Är ju vanligtvis en sucker för texten och tänker mest på den i en låt, men denhär gången.. nja. Fin sång, helt enkelt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar