14 oktober 2013

Måndag och ny vecka

Ny vecka, nya möjligheter! Bättre feelis när jag vaknade imorse än när jag gick och lade mig igårkväll, helt klart... "Ja ska aldär drick namejr" yttrades x-antal gånger här i hushållet igår. Synd att vi har "klassträff" med btgl-flickorna på lördag. Ehe. Idag har jag jobbat 8-15. +2 barn så vi hade full rulle. Kom mig hem, städade undan efter helgen, räknade ihop resultatet av min shopping (shopstop fram till jul kanske?) och bänkade mig här i soffan. Min dator håller seriöst på att ge upp. Bara läggar och bråkar och slutar funka hela tiden. Sitter hela tiden och funderar hur det ska gå med mina bilder... Två av mina tre usb-portar är nämligen sönder, och för att koppla i min externa hårddisk behöver jag två portar. Vilket alltså betyder att ca 2 år av bilder fortfarande bara finns på datorn. Så nervös var ordet...

Annars då? Tja, en lite lugnare vecka framför. Visserligen finns det inget som heter ledig dag i min ordbok, står det inget på veckoschemat så ser jag till att hitta på nåt. Sån e jag! Ska vara liv och rörelse hela tiden så dagarna går fort. Ikväll blir det zumba i Jeppis, imorgon zumba i Pensala. Onsdag är fortfarande öppet men torsdag har jag bokat in träff med Sabina, gångtest och gym, och eventuellt en ridtur med tant Elli på dagen (slutar redan kl 13). Helgen är då fullbokad med tjejkväll osv. Så hux flux är det måndag igen! I ain't jokin'.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar