2 oktober 2013

Day after gym

Koll, ja böri få en haba! Sakta men säkert...

Idag känns det i kroppen att jag gymmade första gången på två veckor igår. Är trött i benen och limin i armarna. Men då vet man ju åtminstone att man gjort nåt! Varit på jobbet 8:15-15:15 idag. Konstaterade när jag kom hem att jag faktiskt hade 8-15... Oops. Men vad gör väl det! Var ju inte så stor skillnad på tiden. Och ingen märkte nåt heller, förrän jag skrev dethär inlägget..

Sitter för tillfället och fördriver tid medan ugnen värms upp. Lyssnar på låten alla pratar om. Ska strax fixa lite käk och invänta gubben. Middag och sen blir det för mig att styra kosan mot Nykaabi, eftersom en ridtur med Ellipelli står på agendan. Härligt ridväder fick jag ikväll i alla fall! Sen är det väl bara att åka hem tillbaka och så var denhär dagen förbi. Torsdag imorgon, can't believe it... Tiden bara rusar iväg! Och jag hinner inte med någonting. Eller tja, inget vettigt i alla fall. Men så får det väl nog vara ibland?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar