13 oktober 2013

Höstlistan

Stulade helt kallt av Linn. Och skulle publicera igår, lördag. Men glömde tydligen att trycka på schemalägg ok. Så ni får helt enkelt använda er fantasi lite. Okee?

Idag hände detta:
Steg upp tidigt för en lördag och gjorde dunderfrukost med ägg och bacon och allt. For till stan på en shoppingrunda med Hanna.
Min lunch bestod av:
Superdupermegagod och mättande laxsallad på Sweet Vasa. Tycker helt klart ni ska sticka dit och beställa en på momangen. Absolut värt 9€.
Inatt drömde jag:
Som vanligt så minns jag inte riktigt. Bara att det var konstigt.
Dagens outfit består av:
Svarta sköna jeans från H&M och en blåvitprickig tröja från Ellos. Och höstjacka. Svejttot!
Denhär hösten har jag lärt mig något nytt:
Att mitt jobb är alldeles fantastiskt mest hela tiden. Att barn kan ge så otroligt mycket. Men att man är förkyld. Mest. Hela. Jävla. Tiden. På grund av jobbet. Sånt man får ta! Har också lärt mig att gym kan vara kul. Men inte mest hela tiden.
Nästa fest jag ska gå på är:
Trubadurkväll vid Kaffistogon med halva Årvas och preparty vid grannarna Tom och Åsa.
Just nu är jag SÅ irriterad på:
Se föregående fråga och räkna ut - irriterande att jag inte kan stiga upp ur sängen. Eller äta nåt. Och att inte Kalle tog med sig hem nån pizza.
Dethär är min favoritlåt just nu:
Diggar denhär sjukt mycket just nu. T.ex. med dammtrasan i högsta hugg.

Å he va hä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar