13 oktober 2013

Min lördag

Väckning 9:15. Härligt höstväder utomhus!
Såhär snygg är jag på morgnarna. Och när jag inte plockat ögonbrynen på en vecka. På denhär bloggen har vi inga hemligheter!
Kalle och jag fixade dunderfrukost som heter duga. Bacon och ägg, smoothie och te. Gött!
Sen bilade jag iväg till Vasa genom de höstiga färgerna.
Träffade Hanna och shoppade loss. Lunchade på Sweet Vasa. Helt sjukt gott. Fick mig att överväga att äta sallad varje dag. Bara sallad. Men då får nog nån annan fixa åt mig...
Crowded!
Efterrätt på spice ice - frozen yoghurt. Mmm...
Kom hem runt klockan sex, tvåhundra euro fattigare. Åhå...
Dagens outfit: svarta jeans från H&M, prickig tunika från Ellos.
På Cubus hittade jag en ny skön stickatröja.
Dagens favoritplagg: grå peplum från GinaTricot.
En till från GinaTricot, genomskinlig i ryggen.
Peplum nummer två, även denna från Gina.
Mina allra fösta, alldeles egna Dr Denim. I nån färg jag inte riktigt kan sätta fingret på... Lilanånting? Shöööna i alla fall.
Ja - jag köpte ju två par... Märk väl: dessa är inte svarta (som Kalle påstår), de är mörkmörkblåsvarta.
Nya mjukisbyxor, ny lång vit topp, ny tränings bh.
Stickad tröja med sicksackmönster, från H&M.
What to wear tonight?
Outfit nummer ett...
... eller två? Det blev två. Och sen tog jag inte en endaste bild på hela kvällen. Shit happens! Men bra had vi e. Lite för bra kanske...

2 kommentarer:

  1. Jättefina kläder do ha handla! Do passar bra i båda peplum :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack! e riktit nöjd me köpen :) ja som va så skeptisk till ho ja sko si ut i peplum... no kombär ja nog ti handil fleir!

      Radera