10 oktober 2013

Den actionspäckade veckan

Och veckan fortsätter i ultrarapid. Torsdag redan, betyder att helgen lurar runt hörnet. 8:15-15:15 på dagis idag. Lite lugnare dag, riktigt skönt. Myst. Haft musikstund. Börjat förbereda för farsdagen. Och härligt höstväder ute idag! Kom mig hem, slängde i en tvättmaskin och en diskmaskin och nu sitter jag och väntar att kycklinglåren i ugnen ska bli klara. 18:00 har vi personalmöte, så småningom får jag trampa tillbaka till dagis. Hoppas att det inte blir så långvarigt ikväll så jag hinner till gymmet, gärna före klockan halv nio. Annars blir det imorgon. Hushållet ser ut som en skithåla också, damm överallt. Men orkar faktiskt inte städa denhär veckan. Så gissar det blir snabbdammsugning imorgon så överlever vi en vecka till.

Och det var väl ungefär vad jag hade på hjärtat idag. Borde bli bättre på dethär med bilder i inläggen! Men då det är så fasikens svårt att stiga upp ur soffan och hämta dendär kameran... Egentligen borde jag ju använda smartphonen och skriva mobilblogg, då vore det ju enklare. Men sen så är det inte alls kul att skriva på telefonen... Så det är plus minus noll. Får helt enkelt skärpa till mig lite!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar