9 oktober 2013

The world is yellow

Dagens dagisfärger, från min Instagram. Följ mig på mariaheikkilae. Just nu blir det inte så många bilder eftersom jag endast har internet på telefonen hemma (Saunalahti får inte igång mitt 3G tydligen). Men snart blir det nog "en bild om dagen". Snart!

Annars inte mycket att berätta idag. Full rulle hela dagen igen. Jobbade 8:30-15:30. Sen två föräldrasamtal rakt på. Kom hem klockan fem. Värmde svampsoppa, hoppade i gymkläderna, packade väskan på tre sekunder och traskade iväg till Livsmedel. Camilla hämtade upp mig 17:30 och så for vi på zumba-tour. Började med zumba i Jepo och sen raka vägen till Markby. Orkade otroligt bra fast det blev dubbelpass! Men får se vad kroppen säger imorgon... Kom hem, åt kvällsmål 1, duschade, åt kvällsmål 2, kollade nyaste avsnittet New Girl.. Nu återstår bara att borsta tänderna och krypa till kojs. En sån dag idag - igen!

1 kommentar:

  1. SV: Ja, ja e superglad över att ja hinda få e :)

    Kom ihåg att ta e lugnt mellan varven o!! :)

    SvaraRadera