20 oktober 2013

Girls night out

Hookade alltså upp med bästa delarna av barnträdgårdslärar-klassen igår och fixade tortillas, skvallrade och for ut och gjorde Vasa osäkert. En riktigt toppenkväll! Så roligt att träffas, kändes som ingen tid alls passerat. Hoppas verkligen att vi kan hålla detta som en tradition, att träffas hemma hos nån av oss och hitta på nåt skoj. Life just ain't life without you guys around!

 Fixar tortillas. Vissa fixar, andra dricksar!?
 Undrar när jag ska lära mig att sätta mindre fyllning i tortillan?
 Ida njuter
 Sandra likaså
 L-M gjorde som vi andra: laddade upp med en annan tröja än den vi skulle ha på krogen. Så vi it klottar!
 Kara-Hanna
 "Jag har aldrig" och goda skratt!
 Linn, L-M, jag och Sandra
 Dagens ungdom, siter me vassin smartphone i handen.........
 Sen blev Hanna frissa. Började med Sandra...
 ... och fortsatte med mig. Fattar inte hur hon kan göra snygga lockar på bara TRE MINUTER?!! För mig tar det åtminstone trettitre.
 Sen blev det Olli's och Mällis och parteey!
 Finaste tjejerna!
 <3
 Va vi i fyllån?
 Sandra och Ida på Olli's
Hem vid stängning med hopp om att träffas snart igen. Tack å fölåt tjejer!

2 kommentarer:

  1. Tack själv Mimmi för en jätte kiva helg! <3 Ja snart igen! :) :Ida

    SvaraRadera
  2. He e jättekul att försök håll kontakten me åtminstone nån från ens klass. Jag å två ader från Österbotten bruk nog försök träffas en par gånger i åre. Vi hadd ju klassträff förra hösten i Jeppis å, hoppas e blir snart igen. :)

    SvaraRadera