1 augusti 2013

1. augusti

Första augusti, och första dan på nya jobbet avklarad. Ännu har vi inga barn i huset, men desto mera att fixa och planera och ställa till. Dagen har i princip gått i städningens tecken, och imorgon börjar vi på med möbelmålning. Kommer inte undan det ens i arbetet... Haha. En riktigt bra första dag, men känner nog hur trött jag är! Kroppen hade väl vant sig med ledigt redan.

Ikväll får jag besök av Sabina, som ska agera personal trainer åt mig nu en tid framöver. Superspännande! Vi ska fundera på mina träningsmål samt lägga upp ett schema åt mig, och sen eventuellt ännu iväg till gymmet för att gå igenom de olika maskinernas funktioner, eftersom jag är fullständigt rookie på den fronten. En intressant afton i sikte, med andra ord! Ska ta och berätta mera åt er sen när jag vet hur höstens schema ser ut. He e myki spännand no!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar