4 augusti 2013

040813

Dagens planer:
Absolut ingenting! Funderar på om jag borde trippa de några hundra metrarna till butiken och inhandla lite ingredienser för drömtårtsbakning. But then again tror jag att jag förtjänar en HELT ledig söndag.
Min lunch kommer att bestå av:
Troligtvis risgrynsgröt eller leverlåda, för det är den färdigmat som finns i kylen. Badass.
Vädret utanför mitt fönster är:
Soligt, men genom tunna molnlager, dvs. inte solstolsväder enligt min uppfattning.
Inatt drömde jag:
Att jag var på nån konstig villa på ort x och umgicks med en gammal bekantskap. Och att jag skulle elda i en spis men luckan lossnade och jag tänkte elda upp stället.
Igår hände detta:
Var tillsammans med Linn och serverade på vår Yrkes-klasskompis Therese's bröllop.
Dagens outfit består av:
Pyjamas. Fortfarande.
Dethär är min favoritlåt just nu:
Alltid denhär. Alltid.
Den här sommaren har jag lärt mig något nytt:
Att dethär med renovering inte är så sockersött som det verkar!
Nästa fest jag ska gå på är:
Min egen inflyttningsfest på lördag! Om allt blir klart i tid...
Just nu är jag så irriterad på:
Folk som fullständigt struntar i att svara på ens meddelanden. Speciellt med tanke på att personen är ens andra halva och befinner sig på andra sidan pölen.
Däremot vill jag rekommendera:
Ta vara på lediga dagar! De kommer inte så ofta när man väl är ute i arbetslivet... Ta också vara på ensamtiden om du är i ett förhållande. Den gör faktiskt gott, även om det inte känns så till en början.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar