12 augusti 2013

Dead or alive?

Juhuu, I'm back! Know you missed me... Eftersom besöksstatistiken hållit sig ganska samma hela veckan förstår jag att ni varit fundersamma varför det ekat så tomt här dag ut och dag in. Men måste erkänna att jag faktiskt varit så bisi att jag inte ens slängt en tanke åt bloggen på hela veckan. Sad but true! Har hunnit sitta och slappa ungefär fem minuter... Så nu känns det otroligt skönt att ha inflyttningsfesten överstökad och allting som följde med den. Ännu återstår det för Kalle att skura alla äckliga ölfläckar som fötterna klibbar i runt hela huset, men annars så "ere på raden" för en stund framåt.

Ska ta och berätta lite om den gångna veckan och sätta nån bild på det (dock inte så många, på Konstens natt hade jag glömt hemma minneskortet och igår glömde jag tydligen att jag ägde en kamera) imorgon. Promise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar