25 augusti 2013

Helgens bildarkiv

 Tröittoan lödasflicko!
 Spelade ett varv Alfapet. Gissa vem som förlorade.......
 Kalle försökte dricka som en katt. Det gick inte särskilt bra.
Sen blev det nån slags förfest här i vardagsrummet. Själv lade jag mig på sängen och hade lördagsmys för mig själv. Skickade småningom iväg grabbarna mot Vasa, medan jag själv fixade ljusmys, drack en kopp te och tittade på Roswell.
 Ny lykta, 19,90 eurosar från Halpa Halli. Tänker mig att den kommer passa perfekt ute på vår trappa senare i höst...
 Ljusmys!
 Tv-serie-mys!
 Ljusmys ljusmys ljusmys! Har jag sagt att jag älskar att tända ljus när det blir mörkt ute?
 Det negativa med ljusmys: Jysk-klockan höll inte för värmen... OOPS!

 Idag var det väckning 0900 och så styrde vi, tillsammans med svärisarna och Ida, kosan mot Kemora, där Kokkolan UA hade ordnat tävlingar. Härligt väder och lagom lång tävling med några ur föreningen att heja på.
 Jani, längst till vänster, var den som lyckades bäst under dagen. Han knep en andra placering i allmänna klassen.
 Kalle och Ted gör som alla andra som inte kör - kaväärar.
Kan ni tänka er - vi fick en bil idag!!! En riktigt bra en också.
När tävlingen var klar runt klockan 5 åkte vi hemåt, via Neste i Edsevö för lite käk. Burgerpizza, nomnomnom...

Kom mig hem, hoppade i gymkläderna, traskade uppför backen och körde ett härligt pass. Tänk, för 3 veckor sen tog jag 25kg i benpress, idag tog jag 50kg. Det går framåt, and I love it! Duschade och fixade lite kvarg när jag kom hem, sen har jag bara suttit här vid datorn och slappat medan Kalle tittar Formula/"vilar". Dags att söka sig i säng, med andra ord...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar