10 juli 2013

Städdagen


Goodmorning! Hade alarm på 10 och steg motvilligt upp. Slängde i mig turkisk yoghurt med honung och müsli (new addiction!) och kastade sen ut alla mattor, kuddar och filtar på balkongen. Vek lite kläder och plockade i diskmaskinen, så nu är jag redo att sätta igång med städningen här! Eftersom det är så härligt väder där ute (of course, när man har andra planer) tänkte jag zoomzooma med städningen så jag kan testa min nya solstol en stund sen. Mary Kay-party på agendan ikväll! Ska bli sminkad och sen droppar gästerna in runt klockan 18. Dukning och tårtdekorering och kanske en dusch och lite fix borde jag hinna med också... Men att.. Ja e jo snabb!

1 kommentar:

  1. Sv; Jå he böri noo va färdit, men he e så råddot hejlatin, så he e int så kul att ta bilder tå ;) Men, ja ska noo ta na bilder så småningom!

    SvaraRadera