14 juli 2013

Breaking the silence

Okej, vet att dethär börjar bli lite tjatigt men... Ni vet hur det är på sommarn. När man jobbar. Och har lite mycket annat pågång. Inte. Mycket. Tid. Över. För. Den. Stackars. Bloggen. Nå, kan väl i alla fall berätta att det inte alls blev nån tävling i Härmä för varken mig eller sambon igår. Sket sig gånger sex. För Ida gick det i alla fall bra! Billyckan var det sämre med också... Kom hem tomhänta, som vanligt. Kvällen spenderades invid vackraste fjäälin i väädin dansandes med många andra av byns invånare. Rockbox rockade loss till klockan 2 på natten och jag påbörjade sen småningom min korta färd hemåt uppför backen.
Idag masade jag mig ganska motvilligt ur sängen nån gång runt 12:30. Åt räk- avokadopasta till frukost/lunch och trampade sen iväg till jobbet. For på upptäcktsfärd idag och irrade runt 150km. I Nykaabi! Trampade hem igen runt klockan tio, duschade, borstade tänderna och bänkade mig här i sängen.

Har dubbla nattskiften nu må-ti och sen är jag ledig ons-to. Så lite mera blogg ska det väl bli denhär kommande veckan, promise!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar