29 juli 2013

Dead or alive?


Känner mig faktiskt mer död än levande denhär måndagsmorgonen. Hade satt alarm på 10:30 så jag inte skulle sova bort hela dagen utan kunna uträtta något produktivt också. Nå, hur tycker ni att det går!? Sitter här i soffan med halvslutna ögon och funderar hur jag överhuvudtaget ska komma mig upp härifrån. Borde egentligen klippa gräset innan det börjar regna, gå och handla innan Kalle kommer hem så att vi har något att äta idag, börja städa ur kontoret och Kalles rum inför inflyttningsfesten nästa veckas lördag... Det finns massor att göra, men ingen som helst ork! Kanske det är ok att slappa idag efter helgens bravader? +30 grader och utomhus 24/7 i två dygn.. Gissa om det känns i skallen och skinnet! Nå, bra har vi i alla fall haft det i Honkajoki, och Kardaanikunkku-bilderna är nog påväg upp ännu under dagens lopp. Med förutsättning att jag håller mig vaken...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar