3 juli 2013

Karma is a bitch

Pga mitt bakslag igår var jag tio gånger mer taggad att cykla till jobbet idag. Igår skulle jag ju hoppa på cykeln och så 30min före avfärd började det ösregna. Fick ringa svärmor till förstärkning eftersom jag var utan bil, och hon skjutsade mig till Masuunin så jag fick ta vita pärlan till jobbet. Nå, idag steg jag upp till solsken och tänkte att oj vilken tur, idag får jag cykla! Men tji fick jag...

 30min före avfärd...
 Vid tidpunkt för avfärd för att hinna med cykeln till jobbet..
Tack för den, karma! You're a real bitch.

Bilder från helgen, som jag hittade i kameran:
 Vid kaffistogon med Komsi och Mange..
 .. och gubson
 Som vanligt härliga solnedgångar över fjärden!
 Och en regnbåge!
På lördag orkade vi inte göra käk så vi for på en hamburgare. Rekommenderar varmt nachos burger på Fjärdens kaffestuga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar