13 februari 2015

Snart e de dags för revy igen...

... och jag är nästan nervös för att jag ska ha glömt mina repliker sen förra helgen! Dessutom kommer x-antal bekanta sitta i publiken ikväll (t.ex. Madde och Cila med gubbar), så det är lite extra spännande. Kom hem för en stund sen, sambon och jag värmde lite rester ur kylen. Nu surrar diskmaskinen och jag datanördar medan Kalle duschar. Sextiden åker vi uppför backen till lokalen och så kör vi då, föreställning 2/9! Annars inga stora planer för denna dag. Fredagstulpanerna är inhandlade, så he e på raden!


---------------------------------------------------------------------------------------

Ja, så var det meningen att dagens blogginlägg skulle ha sett ut, om det inte varit för att det blev lite bråttom med sminkandet när jag insåg att jag inte plockat ögonbrynen, och datorn i samma stund började uppdatera sig... Men nu har vi i varje fall haft kvällens revy, "efterfestade" på ABC med Madde & Rico och en bubbelvatten. Nu har jag smällt i mig gårdagens två överblivna grynostplättar och kollar med ett halvt öga då gubben ser på gitarrfilmer på Youtube. Själv ska jag dyka in i Google maps trevliga värld. Snart ska ni nog få veta vad vi har på gång! Bara vi får det svart på vitt så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar