20 februari 2015

Since I am a girl

Häromdagen fick ni ju se en liten lista med de vackraste kvinnorna enligt mitt tycke. Nå, since I am a girl, så är det väl lite mer naturligt att jag listar de snyggaste karana också. Enjoy:

 Number one crush: Taylor Lautner. Skulle nog inte ens tycka om Twilight tvåan om det inte var för en snygging som sprallar omkring halvnaken. NAM. Ja sko nåo! Dagensunderdrift.
Tom Hardy, alltså. Ord är onödiga.
Är jag enda som tycker att Chris Hemsworth är såjävlasnygg som Thor, men annars inte så speciell?
 Adam Brody var en fröjd för ögat som "Seth" i OC, men ser inte så pjåkig ut idag heller.
 Colin Farrell är konstigt nog fortfarande lika snygg som för tio år sen...
 Oi oi, Gerard Butler. Säg mig hur många gånger jag dräglat över honom och hans accent i PS I love you?
Joseph Gordon-Levitt. Nappisilmä. Älskar riktigt bruna ögon!
 "Slade Wilson" från Arrow, alltså Manu Bennett. Hothot. Det roligaste? Att det är han som spelar äcklet Azog the Defiler i Hobbit. HA!
 Jaja, jag erkänner! Jag var den största Legolas-tönten ni kände i början av 2000-talet. Sen kom Pirates of The Caribbean och jag märkte att Orlando Bloom var snyggare i sin egen hårfärg. Hejtt!
Vin Diesel. Behöver väl knappast säga mera? Breidaxlakaarmebossianröv.

Jag anar en trend här... Inte kan det väl vara badboys som faller mig i smaken? Och män med mörka drag? Åsåväljermanenblondin...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar