26 januari 2016

Tåomt i hovo

Alltså jag bara fortsätter att stirra på tomma inlägg här på bloggen. Har verkligen noll motivation, lust och inspiration just nu. Det enda jag kommer på att skriva är "och så gjorde jag det och sen for jag dit..", men vem bryr sig egentligen? Utkastet innehåller några inlägg, brukar alltid ha några på lager, men inte ens nåt av dem lockar till skrivarlust. Ute i bloggvärlden debatteras det vilt om bröstförstoringar och vacciner and whatnot, men jag känner att jag inte har något att tillägga i den diskussionen. Var å ein me sett, helt enkelt. Halvförkyld, så träningen är lite på is, inget intressant på den punkten. Väntar på offert från Kannustalo, det var väl ungefär det mest actionspäckade jag hade att berätta idag. Gjorde rotmos och highlandköttbullar till middag. Handlade i Vörå. Sambon har torkat damm och jag borde verkligen gå och göra mig redo för kvällens zumba. Ikväll börjar vi se Game of Thrones säsong 3. Vilken himla tur att jag övertalade Kalle att vi ska se serien från början alltså! Hade glömt ungefär 80% av händelserna, och säkert 90% av personerna. Tänkte göra plommonkvarg till kvällsmål. Och sen gå och lägga mig elva så jag orkar upp klockan sex imorgon igen.

OJ HÄRRIGUUUUD. Vem har tagit min blogglust? Eller livslust överlag.. Nä, det får nog så lov att bli lite soligare nu! Både ute och inne.

2 kommentarer:

  1. Kan du lägga upp recept på vanlig "vardagsmat"? Jag tycker det är så svårt att dagligen komma på vad man ska laga för mat så det skulle vara kul att få lite inspiration.

    Det kanske inte alltid är så roligt att skriva om vad man har gjort när dagarna bara går och inget speciellt händer, men jag tycker om att läsa din blogg även fast inläggen inte är så "häftiga". Jag tycker att det vore tråkigt om du slutade skriva! Fast har man ingen inspiration så är det ju helt ok att ta en paus.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj tack ska du ha, det var kul att höra att nån orkar läsa mina vardagsbetraktelser :)

      Och ska absolut ta och skriva ihop lite vad vi brukar göra för mat här hemma! Det tycker jag också om att läsa om hos andra, just för att det är så svårt att komma på nåt annat än de där tio vanligaste rätterna.. Tack för tipset!

      Radera