8 januari 2016

Fredagsmys on a diet


Ni vet hur man vissa dagar bara känner för att kasta in handduken och skita i allt? Idag är det en sån dag. Inte för att det varit en dålig dag, nej, tvärtom! Idag hade vi bara två(!) barn i min dagisgrupp, så jag har spenderat dagen med att organisera och rensa ur förråd. And you know I like that.. Efter jobbet for jag på gym, och det gick riktigt bra, kände mig på topp! Som grädde på moset (åh, mooos!) var jag på en timmes massage hos Annika. Och sen har jag och sambon fredagsmyst med massa ljus och sista Hobbit-filmen. Vad jag klagar på? ÄR SÅ SATANS HUNGRIG!!!

Nä, får citera mig själv när jag gick i Yrkes "Kämpa, bara ein meter kvar!" (nå eller egentligen fyra dagar). Är ju faktiskt inte sugen på choklad och chips och hamburgare och sånt trams, så nån nytta gör väl denna kickstart åt min kropp! Just keep on fighting the good fight.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar