14 juni 2015

Sunday

Inte alla som dricker frukostsmoothie klockan halv två på eftermiddagen...

Är det inte konstigt, att fast man bara tagit en lonkero, så känns det som om man varit värst av alla kvällen före? Haha! Igår chaufförade jag åt Conny, och vi styrde kosan mot Nykaabi och American Car Meeting. Stod först och huttrade/kaväärade i gräset några timmar, innan vi sökte oss till restaurang-området, där det var fullt ös. Svenska John Lindberg Trio stod för underhållningen, och jösses så bra de var! Har nog lyssnat en del på bandet tidigare, men nu kommer jag nog definitivt att lyssna mer. Som tur så hittade jag ganska fort Tossa, Jessica och Binna, som jag stod och dansade med hela spelningen. Då frös vi inte minsann! Efteråt fick vi faktiskt krama om killarna i JLT *smiley med hjärtögon*. Åt lite smakbit, cruisade ett varv runt i Nykaabi city, och sen åkte vi iväg söderut igen. Stod en stund och diskuterade innan jag släppte av Conny hemma i Kimo, och ögonen släckte jag ungefär halv fyra. 

Idag har jag supertråkigt. Sov till strax före ett. Nu har jag plockat undan i köket och fixat frukost. Sambon är fortfarande i Alastaro på varmans, och kommer troligen hem först 22-23 tiden. Tyst i huset alltså.. Inget vidare slapparväder där ute heller, tyvärr. Ikväll ska väl jag och Madde (och kanske Maria) ut på en promenad, men annars har jag inte planerat nåt. Känner faktiskt för att baka, så tror bestämt jag ska gå ner och rädda några rabarberstjälkar. Sen får vi se vad som händer. Skeppohoj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar