24 juni 2015

Livingroom: 360 tour

Vårt vardagsrum är just nu husets mest älskade och fotograferade rum. Jag antar att ni sett bilder till led och lusta redan, men nu har jag faktiskt nåt nytt igen. Såg idag en blogg där bloggaren gjort en 360-tour i sitt vardagsrum/kök, och det fick mig inspirerad att göra samma sak i vårt vardagsrum/matsal. Varsågoda:

Sett från öppningen i stora hallen, dvs entrén till vardagsrummet
 Sett från vänstra hörnet
Sett från vänstra kortsidan
 Vänstra ytterhörnet
 Högra ytterhörnet
Fotat från högra kortsidan
 Sett från högra hörnet
 Genom köksingången

Nu är det bara en Hektar-lampa till matbordet, och detdär nya hemgjorda vardagsrumsbordet som fattas, så ska jag väl vara nöjd en tid framöver... Vad tror ni om att jag gör en 360-tour i husets alla rum?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar