13 juni 2015

Odd Molly

Nu har det hänt. Jag kunde inte stå emot längre. Efter torsdagens promenad med Linn, i kombination med Saras inlägg, blev jag helt övertygad om att tiden är inne för mig nu att skaffa en Odd Molly-kofta. Som jag suktat efter dem, i år och dagar. Aldrig provat, bara ååh:at och ooh:at åt dem som har. Suckat och himlat med ögonen varje gång jag sett prislappen. Och tänkt att sen när jag blir rik nån gång. Nå, snart får jag mina semesterpengar, så jag tänkte att äh vafan, jag unnar mig! Klickade därmed hem två olika Odd Molly-koftor från Boozt.com, och hoppas att en av dem ska sitta perfekt på mig. Nypriset är vanligen runt 200, så inte var det ju alltför billigt med femtio euros rabatt per kofta.. Men bättre än fullpris i alla fall! Nu väntar jag ivrigt på mitt paket...

 Beställde denna i stl L..
 .. och denna i stl M
Fast egentligen hade jag velat ha denhär färgen! Men den var inte på rea och jag skulle bara ha fått -10% som öppningserbjudande, alltså 180€.
Lite för saftigt för min plåbok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar