16 augusti 2014

19 dagar kvar

Som jag tidigare nämnde skickade jag ju in en beställning till både H&M och Ellos, även om det inte var nåt jag direkt behövde. Nå, efter att ha plockat massa inredning i varukorgen konstaterade jag att jag ju visst behöver några prylar, bara inte i inredningsväg... Vår Turkiet-resa närmar sig med stormsteg, får bära eller brista.. 19 dagar kvar och det är några sommarplagg jag känner att jag gärna hade med mig ännu. Så från H&M klickade jag hem några shortsmodeller i hopp om att åtmistone hitta ett par som passar, solglasögon, två sommarklänningar och ett par bikinibyxor för nedsatt pris. Sånt man behöver på solsemestern!

 
På H&M fick man dessutom -10% rabatt på hela köpet, gäller också redan nedsatta plagg! Så dessa blev inte att kosta många euro...
På Ellos passade jag också på att klicka hem nya promenad/springskor. Ska hoppas att dessa skulle passa och funka för min fot, för 21€ (-30%) var de inte helt fy skam! Tog en storlek större än vanligt också..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar