31 mars 2015

Trött, så trött

Sista dagen på antibiotikakuren idag. Känner jag mig bättre? Ja, lite kanske. Är inte snorig längre i alla fall, men spottar blodklumpar istället. Och fortfarande väldigt trött. Har haft huvudvärk flera dagar också. Meeen kanske det går över snart... Igårkväll var jag i alla fall och tränade för första gången på tre veckor. Zumba i Jeppis var passligt tungt, så ikväll beger jag mig på Camillas zumba då i hopp om att det ska gå lika bra. Imorgon är det meningen att jag ska börja mitt nya, bättre liv med morgon-powerwalks tre dagar i veckan. Tror jag ska vara badass och vänta till nästa vecka istället. Det känns faktiskt inte som om jag är 100% frisk ännu. Och hellre far jag faktiskt på gym på kvällen!

Och ni som sov länge idag missade kanske att det såg ut såhär vid halv åtta-tiden... Takatalvi part 1, mycket väntat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar