24 mars 2015

Nyfriserad

And I'm back on track! Tillbaks på jobbet, alltså. For en halvtimme tidigare idag så jag skulle hinna göra upp för missad planeringstid de senaste 4 dagarna.. Sen donade jag på med diverse påskpynt, snöstormar och kramkalas mellan halv nio och halv fyra, och stannade ännu kvar en halvtimme och kopierade lite sånger. En lång första dag, med andra ord, så jag var lite trött i skallen när jag kom hem.. Tisdag betyder handilsdag, men ingen sambo i sikte ännu klockan fem, och svärmor ringde och erbjöd frissatid klockan sex. Då får man ta till reserverna! Hittade lite laxfrestelse som Kalles mommo gjort i frysen, så det värmde jag lagom tills han kom hem.. Susade fort iväg till svärisarnas och fick lite uppfräschad frisyr. Inget konstigt, bara -5 centimeter. Nästa gång blir det permanent igen! Sådär passligt till våren, tänkte vi. Så länge ser jag ut såhär:

Jag hade lite tråkigt, okej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar