5 mars 2015

Decisions

Idag har jag känt mig riktigt trött och krasslig hela dagen. Det har packat i bihålorna, jag har varit tung i huvudet och ovanligt hängig. Kändes bättre där en stund efter vilan, och jag kom mig till både datorn för att planera och till bibban för att hämta nya böcker. Övervägde att hålla kvar vid min originalplan: Gymmet klockan sex ikväll. Men nu när jag suttit här på soffan en stund känner jag att jag får nog ändra mig. Så inget gym ikväll. Ska bara ta det lugnt, vila och gå och lägga mig tidigt. För jag tänker INTE vara sjuk i helgen. Vi har allra sista revyföreställningarna imorgon och på lördag. Och det kommer jag nog behöva alla mina krafter för...

På tal om revyn - dethär är från en revyavslutningsfest för ganska exakt FEM ÅR SEN. Vart i helvete tog tiden vägen, alltså?! (och vart hade mitt fläsk tagit  vägen där?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar