1 mars 2015

Mars

Och så hade det plötsligt blivit mars, och våren är på antågande på riktigt! Vad har jag haft på gång idag då, denna första söndag i mars månad? Tja, jag lyckades IGEN sova till halv ett.. Åt lite frukost, och sen har Kalle och jag spenderat största delen av dagen på soffan. Ni vet väl att nya säsongen av House of Cards finns uppe på Netflix nu!? Fyra avsnitt avverkade idag.. Ja, så är det ju söndag, och söndag innebär gym. Huvudvärk och trött och slut och inte någon ordentlig mat i magen på hela dagen. Bäddat för ett succépass på gymmet? Nä. Nå, jag tog mig igenom och vi får väl hoppas att det går lite bättre nästa gång. En guldstjärna åt mig för att jag kom mig dit, OCH för att jag orkade 25 kg alla tre set på bänkpressen. Starkastibyin.

Nu har jag druckit en kvällssmoothie och vi väntar på Så ska det låta. Det blir en bra avslutning på denna söndag, och detta sportlov. Imorgon är jag tillbaks på mitt riktiga jobb, och det känns bra. Mars, here I come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar