19 april 2017

Vardag

En ganska vanlig onsdag i mitt liv. Öppningsskifte på jobbet, följt av föräldrasamtal och några andra samtal. Hem för att "stänga av" sjåset i öronen. Låg i tystnad på soffan en bra stund och scrollade genom diverse sociala medier. Dagens middag blev en klassiker - spaghetti och morosås. Sambon spelar Farming Simulator på Playstation medan jag mentalt förbereder mig på att återvända till gymmet i kväll. Återigen har två månader gått utan att jag satt min fot på Gnistan.. Sjukt. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och börja om. Igen.

Överlag så har jag absolut noll motivation till bloggen just nu. Har så mycket jag funderar på, fantiserar om och gruvar mig för, men inte mycket kommer sig hit till bloggen på grund av censurer av alla de slag. Mest är jag fundersam över var jag ska jobba till hösten. För fjärde året nu har jag ju bara ettårskontrakt, alltså tar mitt nuvarande arbetsavtal slut 31.7. Något av det värsta jag vet är att vänta, men nu är det nog bara snällt att göra precis det, och så får vi se vart jag hamnar till hösten.. Funderar också en hel del på större boende, men som ni säkert förstår så är det inget som är aktuellt precis just nu. Också en punkt där jag bara hamnar att ha tålamod och "vänta lite", min svagaste sida... Menmen. Nåo var e väl bra tisist!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar