29 april 2017

På spåret med Sebastian

Det börjar ju vara en stund sen, men i påskhelgen hade jag och sambon så tråkigt och kände för att hitta på något. Själv är jag kanske inte sådär jättebra på att hitta på roliga aktiviteter spontant, så det överlät jag åt Sebastian. Han däremot hittar ju på än det ena och än det andra, och jag får bara bita mig i tungan och tänka att jag gick med på det själv... På påsklördagen var hans förslag att vi skulle leka lite "på spåret". Det gick i all enkelhet ut på att han körde och jag fick försöka lista ut var nånstans i kommunen vi befann oss. Ganska bra klarade jag mig ändå, och det var nog tack vare att vi gjort liknande några gånger förut. Men när vi befinner oss på en skogsväg nånstans mellan Vörå och Oravais och jag får frågan "vann kombär vi ut?" så får jag nog oftast se mig besegrad.

Knäppte några kort så kan vi se om nån av er vet vart vi varit på besök. Ni som följer mig på Insta har kanske redan fått det rätta svaret, så i så fall schh..

Ställe 1.
Ute och kollar läget...
Sitter i bilen nånstans mitt ute i skogen och ska försöka lista ut vart vi är på väg!?
Ställe 2.
Så här såg de flesta vägarna ut..
Ställe 3.

Nåjaa - er tur. Gissa på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar