15 mars 2016

Vårkänslor och vuxenpoäng

 Tio poäng för vädret i förmiddags!
Dagens supersmarriga middag: Rökt lax, potatisnoisetter, kall pepparsås och brysselkål. NAMIII!

En tisdag som gick nästan som på Strömsö. Åtminstone 70% av jobbdagen gick på räls, vädret var soligt och framförallt varmt. Bara vägar och jag brassade på i över 100 på hemvägen... Upps. For in via banken och beställde ett Visa-kort åt mig och bokade möte angående banklån. Vuxenpoäng! Gjorde god middag. Slappade på soffan en stund och var sen på ett NNSB-möte som gick otroligt smidigt. 

Nu har jag återigen bänkat mig på soffan med telefonen i högsta hugg. Lyssnat på min nya favoritlåt säkert sextio gånger idag. Borde kanske slänga i mig nåt ätbart och elda igång ett avsnitt OC. Och sen sannerligen lägga mig lite tidigare än igår... Jaja, positiv till livet precis just nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar