17 mars 2016

Livet framskrider

Har fått lite klagomål på blogguppdateringen, så nu ska jag försöka skärpa till mig. Tycker att det inte händer nåt intressant i mitt liv just nu och att jag inte har nåt att blogga om, men egentligen händer det maaassor. Så vi kan väl säga att jag inte har tid! Eller att jag inte kan skriva om allt jag funderar på..

Idag har jag förstås varit i jobbet, men har också hunnit med en arbetsintervju, packat lite, prissatt loppissaker, haft kaffebesök och ätit middag klockan åtta på kvällen... Sen var det meningen att jag skulle gå och lägga mig tidigt, men så fastnade jag som vanligt med luren i handen. Och ännu är jag vaken, och klockan bara tickar neråt. Nå, tur att det är fredag imorgon i alla fall!

Några bilder kan jag dela med mig av, var nämligen och hämtade hem en ny tv-möbel igår. Ska ta och knäppa några kort med systemkameran sen i helgen bara det är ljust, men för tillfället får ni nöja er med dessa:

 Bara att börja fylla nudå!
 
Linn kom med tulpaner, jag bjöd på glass.
 Totalkaos i kontoret i Midgård just nu.. Men jag börjar se ett slut på packandet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar