7 mars 2016

Livet 2.0

Jaa-a flickor, livet blir ju sällan som man tänkt sig. Idag skulle ju mitt nya liv börja, nytt jobb och fräsch start osv. Men det blidde ju till ingenting. Fick åka hem tidigare från jobbet för att min rygg höll på att låsa sig. Via apoteket efter värkmedicin och så ner under filten på soffan hela kvällen. Förkyld är jag också, med stockad näsa, trötthet och hosta/sjukt i halsen. Bara att bita i det sura äpplet och stanna upp med allt som heter flyttning just nu, och prioritera vila. Gymmet får klara sig utan mig nån dag till...

Tänkte i varje fall visa några bilder på hur det ser ut här just nu. Långt ifrån färdigt, men åtminstone börjar det kännas lite mer som ett hem för varje dag!

Fundersam på om jag ska måla stolarna (svarta? vita?) eller låta dem vara som de är.
 
För tillfället har jag syrrans gamla säng, i väntan på den nya jag beställde från Masku i fredags.. Very sexy bed! Har heller inte fått flyttat nattduksbord eller byrå till "sovavdelningen".

Nu är det väl bara att vänta på en prins då som sveper mig av soffan... HAHAHA.

6 kommentarer:

  1. Va fint e blir! :) Ja röstar på att do målar pinnståolan mintgrön.

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack :) ååh, bra idé! om ja orkar...

      Radera
  2. Mysig lägenhet! Lycka till med nya lyan pch allt annat! Kram

    SvaraRadera
  3. Sir jätte mysigt ut :) så kul att se hur du kommer inreda, tycker du har så bra ideer alltid :) Lycka till med allt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar! Kul att få inred nåt nytt nu ;)

      Radera