14 mars 2016

Solo ride until I die

Måndag igen. En ny vecka med nya möjligheter. Har inga stora planer för veckan, får se vartåt det går. Styrelsemöte med NNSB imorgon, och sen revy fredag, lördag, söndag. Annars inte mycket. Ska försöka packa så mycket som möjligt, så kanske jag kunde få flyttat alla grejer nån gång i helgen. Men hatar verkligen packandet... FYYFAAN. Ska sälja på loppis vid Kimo UF på lördag, har för tillfället 4(!) IKEA-kassar med grejer jag vill slippa. Bara prissättning kvar! Och så nån som köper bort grejerna..

Vet egentligen inte om jag har nåt särskilt på hjärtat idag. Kände bara att jag vill låta lite text rinna av såhär innan läggdags. Var på en skön 1,5 timmars promenad med Louise ikväll, så nu är jag sådär lagom mör i benen och trött i skallen. Läggdags nästa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar