9 mars 2016

Hemmadag

Idag har jag varit hemma från jobbet. Tanken var nog egentligen att jag skulle ha varit det redan igår, men på grund av vikariebrist fick jag så lov att dra upp snoret och åka i alla fall. Var dock så däckad när jag kom hem att fast jag lovade att jag skulle jobba idag fick de fixa nån i stället för mig. Får tacka min lilla pärla Karin, Marias mamma, som alltid ställer upp! Nu känns det i varje fall mycket bättre efter dagens lugnande aktiviteter. Har skrivit bidragsansökan, virrat på i mina tankar, datanördat, duschat och ätit gröt. Och inget annat, typ. Har till och med glömt att äta lunch...

Ska vila från packande, flyttande och tränande ännu idag, så jag säkert blir bra i både ryggen och halsen. Men sen är jag on fire vejt ni! #wildandcrazy #nyalivet

Frukost <3 
Dessa snygga djuptallrikar köpte jag på Halpa Halli, av alla ställen!
Humöret är hundra gånger bättre idag än igår, I'm on my way up!

1 kommentar: