13 mars 2016

Helgen som passerade

Jag har tydligen haft så fullt upp med mitt eget att jag helt glömt bort bloggen i helgen. Finns väl inga ursäkter men.. sorry! Om ni undrar vad jag haft för mig så kan jag berätta i både ord och bild:

 Sett ut såhär. Fast det var i och för sig redan i onsdags!
 Ätit tortelloni-korvgratäng - hela veckan!
 Beundrat solnedgången bakom hustaken.
 Använt vita sneakers i hopp om att det blir fortare vår då. 
 Lunchpausat i shoppingen med supergod räksallad på Kaffehuset August, tillsammans med Louise.
 "Sträka åpp me" och gjort Vasas krogliv osäkert.
 Bäddat ner "lillebror" Conny under en handduk och en halsduk på Tonys soffa. Gått hem klockan sju på morgonen.
 Haft finbesök av Miles och hans mor.
Börjat känna mig hemma här.

Revy har vi också haft, både i fredags och i lördags. Och ikväll var jag en sväng och hälsade på min "reservfamilj". Vad jag däremot inte hunnit med som jag tänkt göra i helgen är att fortsätta packa och flytta. Har ju undvikit allt som har med packande att göra den senaste veckan i och med att ryggen sade stopp. Idag var jag faktiskt och drog ihop några IKEA-påsar och började fylla skrivbordet med saker som ska flyttas. Nu är det bara lite brist på lådor och bärhjälp.. Tar aldrig slut fast jag tycker jag har alla saker här redan! Håhhå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar