21 mars 2016

Lately

Ni är nog bra ni, som kikar in här dag ut och dag in, fast uppdateringarna lyser med sin frånvaro. Tanken har slagit mig inte bara en utan flera gånger, att jag kanske borde ta en bloggpaus. Kanske rentav stänga ner bloggen ett tag. Men sen tänkte jag att äh, den här bloggen har aldrig uppdaterats för nån annans än min egen skull, och jag känner faktiskt ingen press att leverera flera inlägg om dagen. Så ifall ni är nöjda så fortsätter jag, i egen takt, och ringlar ner texter om mitt liv and whatnot här. Skillnaden blir väl kanske att inläggen inte haglar i "normal" ordning. Lite mindre detaljer också. För let's face it, mitt liv är inte längre vad det brukade vara. På gott och ont. Om jag gjort om nästan hela resten av mitt liv, ska det väl inte vara så farligt att bloggen genomgår en förändring också. Eller vad säger ni?

Men nåja, för att lätta upp stämningen lite tänkte jag bjuda på en bildbomb från dagarna som gått:

Blåsigt och kallt på jobbet i fredags. Men åtminstone sken ju solen underbart!
 Loppis på Kimo UF.
 En favoritoutfit just nu.
 Vår i luften!
 God pasta i bra lunchsällskap.
 En morgonpromenad.
 En eftermiddagspromenad med min andra tanthalva.
 Kaffe och planering tillsammans med systeryster på Mommos café.
 Min mamma fyller 50 idag. Det firade vi med världens godaste chokladtårta - från Maxmo hembageri, givetvis!
 Because we don't do normal!
Ett av de nyaste plaggen i min garderob, och en möjlig ny favorit.

Vad har ni haft för er på senaste tiden då?

4 kommentarer:

  1. Jag är en av dem som var o. varannan dag kollar din blogg. Klart man måste ha förståelse för att du inte levererar inlägg varje dag. Men när man ser du skrivit så blir man glad för dina inlägg är så ärliga. kram på dej!

    SvaraRadera
  2. Jag köpte flera av dina grjor på loppiset :D. Tyckte du hade lagom pris!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att höra :) och glad att jag slapp mycket grejer! Har mer på kommande...

      Radera