2 januari 2015

Året 2014: Oktober

Hade Perfect Home-party med Sofia hemma hos mig.
 Besökte Netti och Melody i Jeppis med fyra grabbar en kväll.
 Var fortfarande krasslig, och en dag fick jag till och med feber, så jag var sjukskriven 1,5 dagar.
 Razze återuppstod från de döda, äntligen!
 Vi hade möss i vårt roskisskåp.......
 Kämpade på med löven och trädgården.
 Började handla via REKO-ringen här i Årvas.
 Kalle och jag firade 5 år tillsammans den 30.10.
 Var på spontanbesök till Nabben.
 Hade pizzaperjantai hemma i Jutas.
 Jag spraymålade för första gången i mitt liv.
 Svärisarna firade silverbröllop, och vi blev bjudna på sjurätters till Gustav Wasa. Spännande - och gott!
 Vi hade tjejkväll med några gamla BI-klasskompisar i Karis och Åbo.
 Vi körde årets sista varmanstävling på Botniaring i Jurva.
 Var till Ädelbragd vid slagfältet på "Slaget med Lukas och Dennis".
 Linn och jag drog en Vasa-loppisrunda.
Mamma besökte USA, och kom hem med detta åt mig. Älskar filten!

Annat som hände i oktober: Vi hade föräldrasamtal på dagis, Kalle blev sjukskriven pga en slitning i sitt knä, jag var på bio tillsammans med mina Årvastjejer och såg Gone Girl, vi hade varmansskolning i Jeppis, OCH jag gjorde min första videoblogg! För övrigt så var jag fortfarande förkyld... Suckade och var fitti över träningen som föll bort och maten som rullade in. Skön månad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar